Proiectul a fost conceput sub forma unui opțional interdisciplinar care a invitat elevii să participe la aventura cunoaşterii şi înţelegerea ştiinţifică a proceselor vieţii. În acest context, echipa a realizat un curriculum interdisciplinar centrat pe competenţe care să permită elevilor să participe activ la observaţii, să efectueze analize, să realizeze sinteze şi să ajungă la noţiuni ştiinţifice. Focusul a fost astfel pus pe dezvoltarea spiritului de observaţie, iar noţiunile asimilate duc la formarea deprinderii de a raţiona și dezvoltarea gândirii ştiinţifice.
Structură seminarii de laborator:
– Sesiuni teoretice în cadrul cărora elevii și-au dezvoltat competențe cheie la biologie, fizică şi chimie; dezvoltarea capacităţilor de investigare, observare, asimilare şi utilizare a cunoştinţelor
– Sesiuni practice de laborator: achiziționarea materialelor didactice, sticlăriei de laborator și reactivilor, derularea experimentelor de fizică, chimie, biologie și formarea abilităţilor motrice, practice, de lucru cu aparatura specifică ştiinţelor.
Beneficiari: 199 de copii cu vârsta cuprinsă între 12-14 ani
Echipa: Prof. dr. Gabriel Octavian NEGREA (gabriel.negrea@gmail.com)
Nicolae SUCIU (prof. matematică)
Web: http://www.cngl.eu/proiectul-%E2%80%9Eaurel-vlaicu%E2%80%9D-131/
Finanțare: 12.500 lei
Activități derulate în perioada: mai – septembrie 2015